Livet rullar på...

Efter många påtryckningar (tack Maria) är det äntligen dax för ett nytt blogginlägg :) Tentan blev tillslut inlämnad, har aldrig kännts så skönt att bli av med en tenta...håller tummarna för att den blir godkänd oxå.

I tisdags började Dexter på dagis och jag började min praktik. Till följd av detta har vi båda två sovit hela kvällarna och nätterna....ha ha ha! Jag trivs TOPPEN bra på min praktikplats, ska bli riktigt roligt att vara där hela terminen. Mina handledare och den övriga personalgruppen är väldigt trevliga och måna om att jag ska ha det bra.


Tuff tuff...tåget susar fram med mig på morgonen :)


Dexter däremot tycker att det är tråkigt att gå på dagis när favoritfröken inte är där, men han börjar ge med sig lite ;) Nästa måndag är hon tebax på dagis och jag vet inte vem av oss som kommer att bli gladast :) Har börjar pilla lite med momenten i Lkl 2 igen, målet är att starta någon gång i vår...tur att våren är lång ;) Blir säkert mer ordning på tränandet om några veckor, när både jag och Dexter har vant oss vid vårt nya fullproppade liv.
Imorgon är det tävlingsdax för Cissi och Buster...jag håller tummarna så att de blir blåa...HEJA HEJA HEJA!!!!

Nä, nu ska jag slappa vidare i soffan och bara njuta av att vara LEDIG hela helgen...tjohooooo!!!!






Kommentarer
Postat av: Maria

Så lite så:D

2010-01-24 @ 22:07:04
URL: http://fullspeedforward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0