Verkstadshund, nyckeltjuv och tröttis!

Häromdagen skulle jag städa bilen lite snabbt...den blev snabbt städad men sen vägrade bileländet att starta...*grrrr* Bara att ringa till vår servicetekniker för att få hjälp. När jag ringde satt han och åt lunch i Alperna...ha ha ha. Han fixade iaf så att en av hans kollegor kom och hjälpte mig. Det kallar jag service!!! Så alla ni som är ute efter duktiga servicetekniker, vänd er till Volvobil! Det hela slutade med att jag och Dexter fick åka till 5 Direkt och få ett nytt batteri insatt...tur att det inte är min bil ;)

Det senaste i Dexters testestoronliv är att han stjäl mina saker...hehe! Favoriten just nu är mina hemnycklar...charmigt värre. Annars gör vi inte så mycket för tillfället....sängen är vår bästa vän :)


Super serviceteknikern från Volvobil Arendal


Dexter chillar i 5 Direkt verkstaden


Tjuv tjuv ska du heta....;)



Tröttnos!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken lång & fin päls han fått. Kommer du klippa ner honom till våren igen?

2010-02-14 @ 20:30:01
URL: http://fullspeedforward.se
Postat av: Maria

Guuuud vad du uppdaterar din blogg ofta ;-)

2010-03-12 @ 21:03:37
URL: http://fullspeedforward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0