Nytt år, praktikplats och förlängt jullov :)

Äntligen har det blivit nytt år!!! Jag känner mig alltid extra peppad precis efter nyår, livet känns så där okomplicerat och fritt några veckor i januari...härlig känsla :)
Nyårsafton tillbringades hemma med Dexter och Nova, jag var lite sjuk tidigare i veckan och eftersom jag jobbar hela helgen kändes det smartas att vara hemma och ta det lugnt. Kvällen blev riktigt trevlig med god mat och fina fyrverkerier...grannarna sköt dock så att fönsterna skakade...*grrrrr*


Partyprissen Dexter


Nova nyårspussade på Dexter en hel del :)


Även jag fick mysiga pussar av Novisen :)


Precis innan jullovet startade fick jag min efterlängtade praktikplats :) Jag ska vara LSS-handläggare i Kungsbacka...tjohoooooo!!! Jag är väldigt nöjd med min placering och att pendla är bara avslappnande. I början av januari ska jag träffa min handledare och sen sätter praktiken igång den 19 januari :)


Kungsbacka station



Mmm...sen var det ju det här med det förlänga jullovet...ha ha ha! Kanske borde börja med tentan snart, men det är ju sååååååååååååååå många dagar kvar. Åker upp till landet imorgon och då kanske, men bara kanske, ska jag sätta igång. Det finns ju så mycket annat att göra som är roligare, jobba, gå promenader med Dexter, städa och sortera i lgh:n...ja listan kan göras lång på andra tidsfördriv ;)
Nu ska jag strax lämna Dexter hos Jennie, Ted och Nova, själv ska jag iväg och jobba :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med praktikplatsen! Söta bilder från nyår:-)

2010-01-02 @ 22:13:35
URL: http://fullspeedforward.se
Postat av: Cicci

Heeej!

Vad tjusig hemsida du har skaffat dig. När kommer lilla valpen?

2010-01-03 @ 08:24:26
URL: http://dextercicci.blogg.se/
Postat av: Maria

Nog för att bilden på Dexter är söt men nu är det väl dags för ett nytt inlägg???!!! :-)

2010-01-15 @ 15:36:09
URL: http://fullspeedforward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0